במאמר הבא נעניק לכם, הקוראים שישה כללי זהב כיצד כיצד לבחור עורך דין תעבורה.
זה לא סוד ששוק עורכי הדין רווי ומוצף, כיום עורכי דין נאלצים בלית ברירה לעסוק בפעולות שיווק/מכירה כאשר בפועל העבודה המשפטית נדחקת לסוף התור ומי שנפגע הוא הלקוח..
אז מה עושים? לפניכם שישה כללי הזהב לבחירת עורך דין תעבורה.
עורכי דין עוסקים בלא מעט תחומי עיסוק, משפט אזרחי, משפט מסחרי, דיני משפחה, דיני בנקאות, דיני מיסים ועוד.
משרד עורכי דין העוסק במשפט אזרחי, לרוב לא יהיה מומחה בסוגיה המשפטית מדיני התעבורה ולעיתים אינו יכול לתת ייעוץ משפטי מספיק מקצועי בסוגיה המשפטית הרלוונטית עבורכם.
לכן, מומלץ לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בדיני התעבורה, הבקי בלשון החוק והפסיקה המשתנה מדי יום.
כלל מספר 2 המלצות מחברים ומשפחה
כדי למצוא עורך דין טוב בתחום התעבורה, נסו הסתייע בחברים, משפחה והאנשים הקרובים אליכם על מנת לקבל המלצות. חשוב למצוא עורך דין מומלץ שקיבלתם אודותיו המלצות מחברים, משפחה ומכרים. שאלו אותם כיצד הוא ייצג אותם בבית המשפט ומה היו התוצאות של הייצוג מעורך הדין המומלץ.
כלל מספר 3 תאום ציפיות ושקיפות על הלקוח
שקיפות, שקיפות ושוב פעם שקיפות, משרד עורכי דין מקצועי בתחום התעבורה ראשית יבחן את נסיבות המקרה לאחר צילום חומרי החקירה בתיק וקבלת גרסת הנהג לאירועים שנשמטו ממזכרי השוטרים המעורבים באכיפה.
רק לאחר בחינת חומרי החקירה בתיק עו"ד מקצועי יוכל להעריך את המצב המשפטי על פי ניסיונו בתיקים קודמים ואף להעריך מה תהיה התוצאה המשפטית בסיום ההליך.
עורכי דין בישראל, המייצגים לקוחות חייבים לפעול על פי הוראות החוק והפסיקה בעבודתם,
כמו כן ציבור עורכי הדין כפופים בין היתר לכללי האתיקה המקצועית של לשכת עורכי הדין ואסור להם להבטיח תוצאות ללקוח בתחילת ההליך המשפטי ולהתנות תוצאה זו בתשלום שכר הטרחה.
לקוחות לא פעם עושים סקרי שוק טלפונים מקיפים ומגיעים לפגישות ייעוץ לאחר שעשו "שיעורי בית" ולא פעם מטיחים בעורך הדין כי קיבלו מעורכי דין הבטחות מרחיקות לכת ולתוצאות פנומנליות בתיק ובלי שאותו עורך דין עיין בחומר חקירה כזה או אחר .
כלל מס' 4 יחס אישי, אכפתיות וזמינות ללקוח
ניתן לזהות כבר בשיחה הראשונה האם ישנה כמיה בין עורך הדין ללקוח, האם עורך הדין מגלה רגישות ואמפתיות כלפי הלקוח, פעולה זו יוצרת תחושת בטחון שהלקוח נמצא בידיים טובות ויפעל לקבלת התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.
כלל מספר 5 עדכון הלקוח בהתפתחויות משפטיות בתיק
לקוחות רוצים להיות מעורבים, כאשר הטעם לכך הוא היותם ולו הקטן ביותר מקבלת ההחלטות בתיק שיכול להשפיע ל גורל התיק בכללותו.
עורך דין הגון ומקצועי לא מבצע פעולה מהותית בתיק ללא עדכון הלקוח הסברת הרציונל המשפטי מאחורי מהלך זה, מתוך הנחת מוצא ברורה כי הלקוח צריך לדעת מה מתרחש בתיק ואלו פעולות ננקטות בשמו ובאישורו.
כלל מספר 6 יסודיות, עמידה בלוחות זמנים וחשיבה מחוץ לקופסא
משרד עורכי דין טוב, הוא משרד העובד בצורה מסודרת ודקדקנית ואסור לו לפסוח על שום פרט בבחינת חומר החקירה בתיק.
עמידה בלוח זמנים קריטית ביותר בעבודת עורך הדין, משום שכל איחור בהגשת מסמכים לבית המשפט, או למוסדות אחרים, יכול לגרום לנזק ללקוח. אי לכך, בחנו את נהלי העבודה של עורך הדין ווודאו כי הוא עובד בצורה מסודרת ומדוקדקת.
"עורך דין טוב מכיר את החוק, עו"ד מצוין מכיר את השופט"
אמרה זו מקבלת משנה תוקף בערכאות השיפוט במדינת ישראל, בית משפט הוא אינו מגרש משחקים עורך דין פלילי העוסק בדיני נפשות חייב להכיר את השופט היושב בכס השיפוט ואל לו לבצע פעולות העלולות לסכן את הלקוח, כל צעד וצעד צריך להיעשות תוך כדי ראייה עתידית לטובת הלקוח במטרה לקבל את התוצאה משפטית הטובה ביותר עבורו.
משרדנו מתמחה בתחום התעבורה ובעל ניסיון בניהול תיקי תעבורה בכל רמות החומרה החל מדו"חות מסוג ברירת משפט ועד ניהול תיקי תאונות דרכים קטלניות.
לייעוץ ראשוני התקשרו עכשיו – 03-9393060